perjantai 22. maaliskuuta 2013

Vitriinin kätkössä...

Huomenta sairastuvalta! Isompi potilas (minä) yskii vähemmän, pienempi potilas (poika 10v.) yhä väsyneen oloinen, tällä hetkellä ei kuumetta (tosin on saanut aamulla panadolia) ja yskii kovasti vieläkin. Yö meni ihan harakoille, poika tuli viekkuun nukkumaan, puhui unissaan ja pyöri kuin väkkärä = äiti ei saanut nukutuksi.
Nyt poika katselee Avatar-elokuvaa ja äiti taas kuvailee tyttärensä kameralla...vitriinikaappimme sisällön. Vitriinikaappiin olen koonut mieleisiäni/meille tärkeitä tavaroita.


Mariskoolen olen saanut lahjaksi kun valmistuin lähihoitajaksi, simpukat olemme keränneet Marokosta. Ylhäällä on meidän hääkuva vuodelta 1996. Peltirasian sain kummisetäni perheeltä ja koristelukon ja avaimet ostin Kodin1:stä. 12 kahvikuppi ja 12 asettia ostin kierrätyskeskuksesta.


Kahvikupit ja asetit ovat viime viikonlopun kirpparilöytöjä, taustalla näkyvän lautasen olen saanut ystävältäni lahjaksi, se on käsinmaalattu vuonna 1945, Viisikkokirjat ovat löytö joka tehtiin äitini kanssa ja pellava-/tähtipussukka on ostettu Karkkilan VeeVee Retro kaupasta. Koriste pallot olen tehnyt decoupage-tekniikalla styroksipallon päälle. Käsityö ym. kirjat olen saanut lahjaksi ystäviltä ja äidiltäni.

Nyt jatketaan lepäilyä ja toivotaan että tauti vihdoin helpottaisi täälläkin. Hyvää perjantai-päivää kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti