perjantai 9. helmikuuta 2018

5v ARVONTA



Vihdoinkin se on täällä, nimittäin blogini 5 vuotis arvonta.
Hetken kesti, kun mietin, että mitä teille haluaisin arpoa.
Koska kyse on minusta, niin arvonnassa on taas jotain itsetehtyä.


Ompelukone surruttamaan ja arvonnan palkintoa ompelemaan.
Trikookankaasta tehty pipo.


Olen tästä kankaasta tehnyt itselleni pipon ja pannan.
Nyt on enää muutama suikale kangasta jäljellä.
Minä olen pitänyt noita kukkia neilikkoina.


Halusin tehdä pipoon jotain persoonallista, joten tein siihen tällaisen tupsun koristeeksi.


No niin ja nyt siihen arvontaan.
Lupaan laittaa pakettiin mukaan jotain sellaista, jolla saa suun makeaksi.

Reiluuden ja minun laiskuuden nimissä, 1 arpa jokaiselle.
Jätä kommenttiin sähköpostiosoitteesi, josta sinut tavoittaa ja voit vaikka kertoa, että kuinka kauan olet blogiani seurannut tai mikä on sinun makea herkkusi?

Arvonta alkaa N-Y-T-nyt ja loppuu 16.2.2018 klo:23.59.

Ihanaa viikonloppua teille kaikille ja onnea arvontaan <3


46 kommenttia:

  1. Onnea 5v!

    Kyllä mä olen sun blogia jo jonkun aikaa seuraillut. Tarkkaan en muista kuinka kauan. Aluksi en niin tiiviisti, mutta nykyään luen kyllä jokaisen jutun. :)

    Mä olen herkkusuu ja ostan välillä kotiin itselleni iltateen kaveriksi Maravoun herkullisia Home style soft choko -keksejä! Ne on niin hyviä!
    Kivaa viikonloppua!


    - Iitski

    toreymjmp@gmail.com

    https://naissanelioissa.wordpress.com

    VastaaPoista
  2. Itse tehty onkin aina mahtavaa. Kaunis pipo! En kyllä muista, kuinka kauan olen blogiasi seurannut... Joitakin kuukausia... Mukavaa viikonloppua Sinulle :)

    VastaaPoista
  3. Onnea blogille! En muista tarkalleen, kauanko olen seurannut. Ainakin vuoden ajan. Lempiherkkuni on minttusuklaa :)
    Mukavaa viikonloppua!
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  4. Onnea! En ole vielä kovin kauaa seurannut :) Lempiherkkuani on karkit.
    ainosuklaa@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Onnittelut blogivuosista.
    Muutaman vuoden olen blogiasi seurannut, mutta en kuitenkaan tuota viittä vuotta.
    Fudget ovat lemppareitani.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Varmaankin lähes kolme vuotta olen seurannut. Suklaa ja salmiakki ovat herkkujani.
    mummolta@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Mukana ollan <3 Ihanaa viikonloppua Outi <3

    VastaaPoista
  8. Onnea! Söpö pipo. Ehkä vuoden aktiivisesti.
    karhuoja@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Onnea paljon ja maitosuklaa on minun herkkuni. Salli.moilanen35@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Onnea, onnea!
    En muista, kuinka pitkään olen blogiasi seurannut, mutta varmasti ainakin yli vuoden. Suklaa on herkkuani, kun yksi pitää valita.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Nätti pipo <3
    Minä muistelen että viime syksystä? Minä herkuttelen chai latte karamellilla ja suklaalla, nam nam <3
    Ihanaa viikonloppua Outi <3

    VastaaPoista
  12. Paljon Onnea 5-vuotiaalle, jota olen seurannut jo niin kauan, etten edes muista :).

    Makean herkun keksiminen oli liian vaikeaa, joten toivottelen synttärisankarille mitä parhainta viikonloppua sen sijaan <3

    VastaaPoista
  13. mukana :) en ole kauaa seurannut blogia.
    mariaheinonen1@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Onnittelut blogille!
    Ihana palkinto. Tykkään kovasti makeasta, joten vaikea ruveta erittelemään :). Salmiakkia on ainakin vaikea vastustaa.
    Veikkaisin, että pari vuotta olen seuraillut.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  15. Onnea! :) Vasta olen blogisi löytänyt :) Fazerina suklaa tai hedelmäkarkit. minna1995(at)gmail.com

    VastaaPoista
  16. Onnea vielä kerran blogiin <3

    Olisinko jo kolme vuotta seurannut ja lukenut blogiasi, tuo pipo on tosi kiva : ) Suosikki makea on suklaan ja lakritsin tai suklaan ja suolakaramellin yhdistelmä!

    VastaaPoista
  17. Onnea! :) Onpa kaunis tuo pipo, itsetehty on kyllä aina jotenkin niin upeaa. Minun makea herkkuni yhdistää usein suolaisen ja makean. :)
    Villavalkea@yahoo.com

    VastaaPoista
  18. Hieno pipo, kiva piristys toi tupsu.
    Herkuttelen suklaalla, toffeella, ja oikeastaan kaikki käy, paitsi
    ei mikään väkevä....siis karkeissa :)
    Mukana arvonnassa !
    tuijarajala54@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Herkuttelen hyvällä suklaalla...:)
    naurajatar@suomi24.fi

    VastaaPoista
  20. onnea! Herkuttelen sukulaisilla leivonnaisilla :)

    emppu_98@windowslive.com

    VastaaPoista
  21. Onnittelut 5-vuotiaalle! Useamman vuoden olen jo seurannut, tarkemmin en muista. Lempiherkkuni on Lidlin lehmätoffee :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Onnea <3! Mä aina jaksan ihastella sun luovuutta ja ihania tuunausjuttuja, oot mun tuunausguru :) Hmm, en muista kauanko olen lukenut..? Kohta pari vuotta, ko, kö?

    salkanposti@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Onnea 5-vuotiaalle! Olisinkohan seurannut pari vuotta ehkä kolmekin? Suklaa se on mun herkku, mut sen varmaan tiesitkin. :D

    hakusanarakkaus(at)gmail.com

    VastaaPoista
  24. Onnea 5-vuotiaalle ❤ Blogiasi olen seurannut kolme vuotta
    Ihanaa viikonloppua Outi ihanuus 😘

    VastaaPoista
  25. onnittelut❤️ lempiherkkuni on suklaati:)
    saagavesala@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Ihanan persoonallinen arvonta <3 Mukana!
    Ja paljon onnea 5-vuotiaalle blogille! Mä olen tainnut seurailla sua ehkä pari kolme vuotta? Mukana pysyn edelleen ja jaksan jatkuvasti ihastella sun uusia ideoita :)

    beauty.highlights.blog@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Onnea <3 5 vuotta on huikea blogimatka! :) Oma lemppariherkku on mutakakku. Sitä löytyy aina pakastimesta sulatusvalmiina.

    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Moi. Olen suht uusi blogisi seuraaja. Herkkua on laskiaispulla 😛.
    mintak@jippii.fi

    VastaaPoista
  29. Onnea 5-vuotiaalke!
    Oliskonhan ollut lukijasi noin vuoden verran? Lempiherkkuni on Fasun punainen suklaa.
    tanja.dahlstrom@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  30. Enpäs muista.. ehkä reilun vuoden olen blogiasi lukenut =) saikku19@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Onnea 5-vuotiaalle ja mukana ihanan pipon arvonnassa💕Blogimaailmassa vasta vajaan vuoden pörrännyt joten silloin tällöin lukenut sun kivaa blogia
    kauniimpaakuinkoskaan@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Tuhannesti onnea Outi ja 4-vuotta täällä noin heiluttu. <3 Mukana kaikilla arvoilla <3 Täällä käy kaikki suklaa hih.

    VastaaPoista
  33. Onne blogille ja sen ihanalle kirjoittajalle <3 Kyllä tuollainen pipo kelpaisi ja viime päivinä olen miettinyt sellaista trikoopantaa, jollaisen ompelit. Täytys kaivaa kone naftaliinistä, kunhan ehtisi jossain vaiheessa ;)

    Ihanaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  34. Onnea hurjasti 5-vuotiaalle blogillesi - se on pari kuukautta nuorempi kuin minun;) Tällä kertaa en osallistu arvontaan, sillä minulle eivät pipot sovi - ja en uskalla riskeerata tuon herkun kanssa ekopaaston takia;)
    Ihanaa viikonloppua sinulle, Outi <3

    VastaaPoista
  35. Onnea ihanalle blogillesi!❤
    Seurannut olen blogiasi jo monta vuotta.
    Kaikki makea maistuu ja myös näkyy!😂
    Mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  36. Paljon onnea 5-vuotiaalle! Itse tehdyt asusteet ovat aina persoonallisia ja arvostettuja. Ihana kangas pipossasi. Mukana arvonnassa.
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  37. Onnea 5-vuotiaalle! Blogini on aika samanikäinen. Tosin ensimmäisen vuoden kirjoitin vuodatuksen puolella. Eli onko sittenkin vuoden nuorempi?!
    Mukavaa sunnuntaita!
    minnakn@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Onnea 5 vuotispäivistä. Se on pitkä aika, ja olet ollut pitkämielinen ja ahkera. Blogiasi olen seurannut vasta noin puoli vuotta. Oma blogini on niin nuori vielä, etten ole aikaisemmin täällä somemaassa käyskennellyt. Mukana arvonnassa: marja.liljestrom@gmail.com

    VastaaPoista
  39. Paljon onnea blogillesi ja toivon mukaan uusia vuosia tulee lisää! Meillä on saman ikäiset blogit:) Arvonnassa mukana!

    VastaaPoista
  40. Paljon onnea! Mukana kisassa!

    ruusumuumi(at)gmail.com

    VastaaPoista
  41. Onnea! Nyt vasta aloin seuraamaan blogiasi! ksefedini@suomi24.fi

    VastaaPoista
  42. Onnittelut 5-vuotiaalle blogille, kummipoikani on samanikäinen.Olen seurannut blogiasi jo jonkun aikaa :)
    annikajokinen95@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Olen seurannut blogia 2014 lähtien ja mun makea herkku on Marianne Toffee (se sininen pussi). :)
    minttu579@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Hurjasti onnea ja fanfaareja synttärisankarille. Olen seurannut blogia muistaakseni 2014 vuodesta lähtien. Ja edelleen suuri blogisi fani :)

    VastaaPoista
  45. Mukaan arvontaan! Suklaa! markettavesala@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Onpas hieno pipo! :) Mukaan siis arvontaan. Makeana herkkuna menee nykyisin aika usein Marianne-karkkeja. hiltuha(at)gmail.com

    VastaaPoista